2016 godine jedini portal koji je zaprimao online narudžbe bio je pauza.hr. Tada su provizije za online narudžbe bile do 15% (bez pdv-a).
FoodApp je odabrao tada vodeći catering po ocjenama korisnika i predložio mu suradnju. Do tada taj catering osim na portalu pauza.hr nije bio vidljiv online. Nije imao valjani Google profil, što znači da nije postojao kontakt broj telefona i jedini način da klijent naruči je bio online putem portala pauza.hr.
FoodApp je kreirao službenu web stranicu cateringa sa sustavom za online naručivanje, ulistao i ažurirao profil na Google-u, kreirao službenu Facebook stranicu i pokrenuo online oglašavanje. Polako su krenule online ali i telefonske narudžbe.
U dolje grafikonu vidi se primjer razvoja online naručivanja jednog cateringa od 2020 godine do 2022
Gore navedeni model poslovanja se pokazao uspješnim i sve više restorana se priključivalo FoodApp-u. Tada je FoodApp pokrenuo i vlastiti portal gdje je ulistao restorane i cateringe sa kojima posluje.
Nadamo se da će Vam ovaj uspješni primjer poslovanja pomoći da i Vi donesete odluku da postanete prisutni online i da ćete se priključiti FoodApp-u.